9. nov. 2013

10 random things about me

Heey
Vi starter nemt ud, så i kan lære mig at kende, inden i skal til at læse om min hverdag :)
1. Jeg kan kun sjældent lide at være alene, da jeg føler mig fortabt, og har det som om ingen kan lide mig.
2. Jeg har den sygeste araknofobi (fobi for edderkopper).
3. Jeg bliver altid virkelig, altså virkelig irriteret, når jeg ser noget spændende i fjernsynet, og der så kommer reklamer!
4. Jeg glatter mit hår hver morgen, da jeg har de klammeste krøller.
5. Jeg har næsten altid en sweater på om vinteren, da jeg har meget nemt ved at fryse.
6. Jeg har en hund som hedder Ludvig, og som virkelig betyder everything for mig!
7. Jeg har 5 par bukser, men går kun med 3 af dem, fordi jeg ikke kan lide de andre.
8. Jeg har fødselsdag den 11. November, som faktisk er om 1 og 1/2 dag!
9. Mit højeste ønske er en iPhone, for lige nu har jeg HTC Wildfire S, som min mor har haft i 2 år eller sådan noget, og nu har jeg snart haft den i 1 år, såeeehh... Den er ikke så god mere.
10. Jeg har omkring 40 billeder af One Direction på mit værelse.

Smid lige en kommentar, hvis du har nogle spørgsmål :) Jeg regner med at starte med at blogge, på den her nye måde, i morgen.

-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar